ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΤΟΥ 1898 ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ENZO FERRARI
Γράφει η Λέμυ Γ.Κοντονή
Οδηγός αγώνων και δημιουργός της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας γεννήθηκε στη Μόντενα μια ημέρα σαν σήμερα το 1898 .Ο πατέρας του ιδιοκτήτης μηχανουργείου του εμφύσησε την αγάπη για τα αυτοκίνητα και τους αγώνες αυτοκινήτων .
Παρακολουθώντας έναν αγώνα μεταξύ Λάντσια και Νατσάρο στο ράλι της Μπολόνια πήρε άμεσες αποφάσεις για το μέλλον του .Ακολούθησε ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος όπου και κατατάχθηκε στο ιππικό ως πεταλωτής αλόγων .Ο πατέρας του και ο αδερφός του πέθαναν κατά τη διάρκεια του πολέμου και ο ίδιος αναζήτησε δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία της FIAT ως οδηγός αγώνων .Τελικά τον δέχθηκε η CMN κι έτσι άρχισε να τρέχει σε αγώνες με τα αυτοκίνητα της. Αργότερα έτρεχε με την ALFA ROMEO χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία .
To 1929 ίδρυσε την SCUDERIA FERRARI που αποτέλεσε τον αγωνιστική βάση της ALFA ROMEO . Η ομάδα αποτελείτο από 50 οδηγούς οι οποίοι συμμετείχαν στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και στους αγώνες .
Tο 1937 η ALFA ROMEO τον υποτίμησε ιεραρχικά και ο ίδιος εγκατέλειψε, το 1940 ίδρυσε την AUTO - AVIO CONSTRUZIONI που προμήθευε με ανταλλακτικά αγωνιστικές ομάδες αλλά και τον Ιταλικό στρατό του Μουσολίνι κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Το 1945 προσπάθησε να ξεκινήσει μια καινούργια καριέρα ιδρύοντας την FERRARI S.P.A. που κατασκεύαζε αγωνιστικά και πολυτελή αυτοκίνητα .Κατέκτησε νίκες σε μεγάλα ράλι με τ αυτοκίνητα παραγωγής που έγιναν σημείο αναφοράς.
Δυστυχώς ο FERRARI έχασε σε ηλικία 24 ετών τον γιό του από μια σπάνια ασθένεια.Από τότε και για τα επόμενα 32 χρόνια φορούσε πάντα μαύρα γυαλιά για να τιμήσει τη μνήμη του γιού του .
Τα οικονομικά προβλήματα της FERRARI οδήγησαν την FIAT να εξαγοράσει μετοχές από τη FERRARI .Έτσι , το 1969 η FERRARI πέρασε στην οικογένεια Ανιέλι.
Πέθανε το 1988.
Γράφει η Λέμυ Γ.Κοντονή
Οδηγός αγώνων και δημιουργός της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας γεννήθηκε στη Μόντενα μια ημέρα σαν σήμερα το 1898 .Ο πατέρας του ιδιοκτήτης μηχανουργείου του εμφύσησε την αγάπη για τα αυτοκίνητα και τους αγώνες αυτοκινήτων .
Παρακολουθώντας έναν αγώνα μεταξύ Λάντσια και Νατσάρο στο ράλι της Μπολόνια πήρε άμεσες αποφάσεις για το μέλλον του .Ακολούθησε ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος όπου και κατατάχθηκε στο ιππικό ως πεταλωτής αλόγων .Ο πατέρας του και ο αδερφός του πέθαναν κατά τη διάρκεια του πολέμου και ο ίδιος αναζήτησε δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία της FIAT ως οδηγός αγώνων .Τελικά τον δέχθηκε η CMN κι έτσι άρχισε να τρέχει σε αγώνες με τα αυτοκίνητα της. Αργότερα έτρεχε με την ALFA ROMEO χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία .
To 1929 ίδρυσε την SCUDERIA FERRARI που αποτέλεσε τον αγωνιστική βάση της ALFA ROMEO . Η ομάδα αποτελείτο από 50 οδηγούς οι οποίοι συμμετείχαν στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και στους αγώνες .
Tο 1937 η ALFA ROMEO τον υποτίμησε ιεραρχικά και ο ίδιος εγκατέλειψε, το 1940 ίδρυσε την AUTO - AVIO CONSTRUZIONI που προμήθευε με ανταλλακτικά αγωνιστικές ομάδες αλλά και τον Ιταλικό στρατό του Μουσολίνι κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Το 1945 προσπάθησε να ξεκινήσει μια καινούργια καριέρα ιδρύοντας την FERRARI S.P.A. που κατασκεύαζε αγωνιστικά και πολυτελή αυτοκίνητα .Κατέκτησε νίκες σε μεγάλα ράλι με τ αυτοκίνητα παραγωγής που έγιναν σημείο αναφοράς.
Δυστυχώς ο FERRARI έχασε σε ηλικία 24 ετών τον γιό του από μια σπάνια ασθένεια.Από τότε και για τα επόμενα 32 χρόνια φορούσε πάντα μαύρα γυαλιά για να τιμήσει τη μνήμη του γιού του .
Τα οικονομικά προβλήματα της FERRARI οδήγησαν την FIAT να εξαγοράσει μετοχές από τη FERRARI .Έτσι , το 1969 η FERRARI πέρασε στην οικογένεια Ανιέλι.
Πέθανε το 1988.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου