WEB TV KONTONIS

Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

"ΕΓΩ ;   ΜΟΝΟ...ΒΛΕΠΩ" !!!

Παει! Παει και πίσω δεν...κοιτάει! Παει...,πέρασε πια εκείνη η εποχή που εμπαινες σε ένα μαγαζί...,σε κάποιο κατάστημα· και χωρίς να κοιτάξεις τις τιμές..."κατεβαζες  όλα τα ράφια..."!!! Αυτο πλέον ειναι...παρελθόν!!! Και οπως φαίνεται ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ...ΓΥΡΙΣΕΙ-ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΠΟΤΕ,οτι και να αλλάξει!.. Ειναι γεγονός πως ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΑ!.. Και αυτο σωστο ειναι και δεν...σηκώνει καμμιά αντίρρηση!! Η, κάνω λάθος ;
 
Τώρα, πια ο Έλληνας καταναλωτής...ψάχνει τα πάντα και αγοράζει ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ! ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!!! Ναι! Τρέχει στα μαγαζιά..! Τρέχει...και (μόνο) βλέπει...βιτρίνες!!! "Τρώει" όλη την ημέρα του, "πάνω - κάτω", για να βρει αυτο που θέλει ...,που τον ενδιαφέρει  στην...μικρότερη τιμή!.. Και αυτο γίνεται όχι μόνο στα είδη ένδυσης , αλλα...και ιδιαίτερα στο "θεμα διαβίωσης"!!! Εδώ ο καταναλωτής εχει..."κατέβει σε...κυνήγι προσφορών!" !!!  Η αλήθεια ειναι αυτη !  Γυρίζει (ο καταναλωτής) απο μαγαζί (σούπερ μάρκετ) σε μαγαζί, προκειμένου να βρει τιμές τέτοιες,που θα..."περιορίσουν πολυ τον λογαριασμό" στα είδη πρώτης ανάγκης!!!  Και εάν κρίνω απο αυτα που λένε οι...μαγαζάτορες το...τρέξιμο τους..., η πηλαλα τους...(των καταναλωτων)"πιάνει τόπο"!.. Και έτσι ειναι!  Γιατι, οπως δείχνουν τα στοιχεία, "στην ίδια κατηγορία (όχι σε συγκεκριμένο επώνυμο προϊόν) υπάρχουν προϊόντα με διαφορα στις τιμές που σε πολλές, ξεπερνά το 50ο/ο  και πλησιάζει ακομα και το 100ο/ο !!! Σχεδόν τζάμπα!!!  Τα στοιχεία της έρευνας απέδειξαν οτι οι "καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας"!! Και βεβαίως , "τα είδη, τα οποία κάθε φορά βρίσκονται σε προσφορά..." !!!  Ο καταναλωτής ειναι...ψαγμενος πλέον!.. Και ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΤΑ...ΚΟΥΤΟΥΡΑ !!!!!
                             Το ινστιτούτο, μάλιστα, ανακοίνωσε πως,"οι Ελληνες καταναλωτές συγκρίνουν πλέον τα πάντα (προϊόντα και υπηρεσίες...), ώστε να εξοικονομησουν εώς και 40ο/ο καλύτερες τιμές..."!..  Να σας πω οτι, απο τους ΔΕΚΑ...,ΟΙ ΕΞΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ( σύμφωνα με την μέτρηση...) ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΕ ΟΛΑ !!! Ακομα, να προσθέσω πω, ΟΚΤΩ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ (καταναλωτές...) ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ !...  Επισκέπτονται πολλα μαγαζιά, κάνουν την δικη τους έρευνα και έπειτα απο μεγάλη σκέψη  και αφού συγκρίνουν τις τιμές, αποφασίζουν για την αγορά του προϊόντος!..  Τα πράγματα λοιπόν, έχουν αλλάξει!.. "Τίποτα δεν ειναι το ίδιο σήμερα, οπως ήταν χθες...", μου είπε ένας καλός φίλος!.. Και οσο το σκέπτομαι ειναι σωστό!.. Τα λεφτα...λιγοστεύουν !!!  Οι αγορές (προϊόντων...), γίνονται ολοένα και πιο...απομακρες!!! Και το μόνο που μένει ειναι το...χουι του Ελληνα!..  Το...χαζευοντας στις βιτρίνες!!!  Εγω; Μόνο...βλέπω, λένε!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου