ΣΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ!

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024





ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ 

ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!


     Μου το έλεγαν οι ειδικοί και δεν το πίστευα! «Ξέρεις πως ο στόλος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους είναι γερασμένος και επικίνδυνο»; Μου είπε ένας από τους υψηλά ιστάμενους στο υπουργείο Μεταφορών. «Όχι» απάντησα αυθόρμητα καη περίμενα τη δεύτερη…φάση! 

    «Άκου φίλε πάνω από τρία εκατομμύρια οχήματα στην Ελλάδα, πηγαίνουν για υποχρεωτική απόσυρση»! Είπε με ύφος θριαμβευτή!

     Ας δούμε τώρα τι λέει το ρεπορτάζ! 

     «Σχεδόν 3 εκατομμύρια οχήματα στη χώρα μας απέχουν από τη διαδικασία του υποχρεωτικού Τεχνικού Ελέγχου, επαναφέροντας στη συζήτηση την πιθανότητα να οδηγηθούν στην υποχρεωτική απόσυρση… 

     Το σοβαρό ενδεχόμενο της εφαρμογής του μέτρου της υποχρεωτικής απόσυρσης επιστρέφει στο προσκήνιο της επικαιρότητας μετά την αποκάλυψη ότι σχεδόν 3 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν προσέλθει στα Κέντα Τεχνικού Ελέγχου ώστε να περάσουν από την προβλεπόμενη διαδικασία και να αποκτήσουν τη βεβαίωση που πιστοποιεί την ικανότητά τους να κυκλοφορούν στους δρόμους με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς να επιβαρύνουν δυσανάλογα το περιβάλλον.

     Το γεγονός μάλιστα ότι ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν τόσο στη χώρα μας όσο και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, καθιστά τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο απολύτως αναγκαίο και επιβεβλημένο»! 

     Για την γήρανση του στόλου οι ειδικοί λένε. «Η σταδιακή γήρανση του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων του αναγκάζει τους αξιωματούχους της Ευρωπαϊκή Ένωσης να αναζητήσουν τρόπους με τους οποίους ο στόλος αυτός θα ανανεωθεί και τα ρυπογόνα ή επικίνδυνα αυτοκίνητα να βγουν οριστικά από την κυκλοφορία.

     Το μέτρο που εξετάζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι εκείνο της υποχρεωτικής απόσυρσης, η οποία θα εφαρμόζεται υπό αυστηρές προϋποθέσεις, μην αφήνοντας σε ένα ακατάλληλο όχημα που δεν επιδέχεται επισκευής να κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

     Η αρχική πρόταση προέβλεπε ότι αν ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θεωρείται απόβλητο, ενώ στην ανακύκλωση θα οδηγούνταν και τα ΙΧ που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη, ή έχουν κοπεί στον τεχνικό έλεγχο και οι ιδιοκτήτες τους δεν φρόντισαν να επιδιορθώσουν τις βλάβες που διαπιστώθηκαν.

Επίσης, αν ένα παλιότερο αυτοκίνητο έχει υποστεί σημαντική ζημιά στον κινητήρα ή το κιβώτιο του και η επισκευή αυτής της ζημιάς ξεπερνά σε κόστος την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου, τότε το αυτοκίνητο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «πέραν επισκευής» από το επίσημο συνεργείο του κατασκευαστεί και να οδηγηθεί υποχρεωτικά στην ανακύκλωση»!

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου